FAQ

1. Mijn account

U kunt de artikelen die u aan de winkelwagen heeft toegevoegd gedurende een periode van één maand (binnen de grenzen van de voorraadbeschikbaarheid) vinden door de onderstaande instructies te volgen:

– Log in op dezelfde computer
– Gebruik dezelfde browser
– Gebruik hetzelfde domein: https://www.cellasy.nl/
– Log in met hetzelfde klantaccount.

Om uw account aan te maken op Cellasy, voert u uw e-mailadres in, dat uw login zal worden, evenals de andere vereiste informatie in de daarvoor bestemde velden.

Om uw wachtwoord of uw factuurgegevens te wijzigen, klikt u op “Mijn account” en voert u uw login en wachtwoord in. Eenmaal ingelogd, kunt u uw persoonlijke gegevens raadplegen en wijzigen.

Wanneer u op de link voor vergeten wachtwoord klikt, voer dan het e-mailadres in dat is gebruikt om uw account aan te maken. Uw wachtwoord wordt dan per e-mail naar u verzonden. Zorg ervoor dat u uw map met ongewenste e-mail of spam controleert als u deze niet ontvangt.

U kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice via service@cellasy.com

2. Bestelling

Enkele minuten na de validatie van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. U kunt in deze e-mail een samenvatting met betrekking tot uw bestelling vinden, evenals een link om toegang te krijgen tot uw persoonlijke account en om de status van uw bestelling te volgen. Uw bestelling wordt in de volgende fasen verwerkt: “Gevalideerd” en “Verzonden”.
Zodra het pakket door de vervoerder is opgehaald, ontvangt u een bevestigingsmail met het trackingnummer van de zending.

U kunt een bestelling plaatsen op Cellasy door de website te bladeren en toegang te krijgen tot producten uit verschillende categorieën. U heeft de mogelijkheid om items te zoeken op type of op categorie. Vervolgens kunt u de artikelen die u wilt bestellen selecteren door op “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken.

Eenmaal geselecteerd, kunt u de inhoud van uw winkelwagentje verkennen door op het winkelwagentje-tabblad te klikken. Als u een bestelling wilt plaatsen, volgt u de instructies door op de knop “Bestellen” te klikken. Uw bestelling wordt binnen 48 uur in onze magazijnen klaargemaakt en vervolgens aan de vervoerder bezorgd volgens de wijze van levering en het door u gekozen land.

De levering duurt dan 2 tot 4 dagen nadat de vervoerder het pakket heeft opgehaald.

Vertragingen kunnen in de Covid-19-periode worden verlengd.

Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden (zolang de voorraad beschikbaar is). U wordt per e-mail geïnformeerd over de voorbereiding en levering van uw pakket.


Vertraging kunnen worden verlengd in sales periodes.

U kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice via service@cellasy.com

3. Betalingen

Cellasy gebruikt de stripe e-Commerce-oplossing, die wordt erkend door de belangrijkste financiële organisaties. Deze oplossing is zo ontwikkeld dat u uw betalingen kunt doen in een ergonomische en gebruiksvriendelijke omgeving met optimale beveiliging en respect voor het privéleven. De gestreepte e-commerce betalingsoplossing is gebruikt door enkele duizenden online handelssites. U herkent deze pagina aan de tekst “Betaling beveiligd door streep” die op de Betalingspagina verschijnt.

Betaalmethodes die online geaccepteerd zijn: credit cards, PayPal, Ideal, Sofort, Bancontact, Apple Pay. Betalingen worden volledig beveiligd door onze partner, Stripe, leider in online betalingen.

U kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice via service@cellasy.com

4. Verzending

Op dit moment kunt u alleen een bestelling plaatsen als Cellasy in uw land of regio opereert. Op dit moment kan dit alleen op www. cellasy.nl en www. cellasy.be.

wel kunt u genieten van onze items dat overigens vanuit heel europa vandaan komen.

Nederland

DHL Standard: levertijd is 2 tot 4 werkdagen (van maandag tot zaterdag, uitgezonderd feestdagen) Vanwege de huidige situatie met betrekking tot Covid-19 kan de levertijd verlengd worden.

Deze verzendtijden zijn exclusief de voorbereidingstijd van 2 dagen. Deze vertraging kan worden uitgebreid in Sales perioden.

Met een DHL standaard wordt het pakket direct op het vermelde adres afgeleverd. Als u niet aanwezig bent op het moment van bezorging, wordt een niet-bezorgingsbericht in uw brievenbus gegooid. Dit bericht vermeldt de datum en tijd van de poging tot bezorging, evenals het postkantoor waar u het pakket kunt ophalen.

U moet dan naar het postkantoor gaan dat is aangegeven met de kennisgeving van niet-levering en een identiteitskaart om het pakket op te halen. Na 14 dagen wordt het pakket aan ons geretourneerd.

Als u uw pakket na de vermelde termijnen nog steeds niet hebt ontvangen en als u geen bericht van niet-levering hebt ontvangen, heeft u de mogelijkheid om de bezorgstatus van uw pakket te controleren op de officiële website van de koerier met behulp van het trackingnummer dat per e-mail is ontvangen. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op service@cellasy.com of telefonisch op +31 (0) 88 53 38 30 (van maandag tot vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur).

Neem in deze gevallen contact op met de klantenservice van Cellasy voordat u het artikel retourneert om op de hoogte te worden gehouden van het retourbeleid. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op service@cellasy.com of telefonisch op +31 (0) 88 53 38 30 (van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur).

5. Retourzendingen en terugbetalingen

In het geval van een fout met betrekking tot de inhoud van de bestelling of als u een defect artikel heeft ontvangen, dan kunt u contact op te nemen met onze klantenservice. Als u niet tevreden bent met het product, dan heeft u 30 dagen bedenktijd voor retourzending en zijn de retour kosten gratis.

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst van uw pakket retourneren door deze stappen te volgen

1. Log in op uw klantaccount en vul het retourformulier in. Zodra u klaar bent, drukt u het label af en bevestigt u het op uw pakket.
2. Deponeer het artikel in de originele verpakking – alleen artikelen die in originele staat worden geretourneerd, worden geaccepteerd en vergoed.
3. Retourneer het pakket naar een DHL-kantoor.

U krijgt via onze betalingspartner, stripe, binnen 14 dagen vanaf de datum van retournering een terugbetaling op de betaalmethode die is gebruikt voor de betaling van uw bestelling door middel van een retourbetaling onder de naam “Cellasy.nl”.  Voor betalingen met PayPal wordt uw PayPal-rekening gecrediteerd met het bedrag van de bestelling.

6. Technische problemen

Als uw betaling niet doorgaat, controleer dan of uw kaartnummer of vervaldatum correct is. U kunt ook bij uw bank controleren of de betaling niet is geblokkeerd. Om veiligheidsredenen heeft de klantenservice geen toegang tot uw bankgegevens, maar blijft tot uw dienst om u te helpen.

Als u uw bevestigingsmails voor uw bestelling of verzending niet ontvangt, bekijk dan  uw ongewenste e-mails of de map “spam” van uw e-mailsoftware te raadplegen. Deze worden steeds gevoeliger voor de bescherming van de privacy van hun gebruikers, bijvoorbeeld door e-mailberichten te identificeren die niet op uw contactenlijst staan. We raden u aan https://www.cellasy.com/ toe te staan in uw antispam-tool en / of uw e-mail.

Accounts die langer dan een jaar niet worden gebruikt, worden gearchiveerd. Dit omvat uw bestelgeschiedenis. Voor meer informatie over de status van uw bestelling of om een retour aan te vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice, van maandag tot vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.

U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door op “Wachtwoord vergeten” te klikken en de instructies te volgen.

Shopping cart

0

Geen producten in je winkelmand.